پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
با گذشت یک سال از صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص بازپرداخت ۸ میلیون تومانی به خریداران رانا در سال ۹۱، ایران خودرو از اجرای این مصوبه سرپیچی می‌کند.

شعارسال: یکی از خریداران رانا از ایران خودرو اظهار داشت: در سال 91 برای خرید یک دستگاه رانا با قیمت 21 میلیون و 500 هزار تومان اقدام کردم. مدتی بعد و پیش از تحویل خودرو، ایران خودرو قیمت رانا را با استناد به مصوبه سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده 8 میلیون تومان افزایش داد و قیمت این خودرو به 29 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: این در حالی است که قیمت رانا در قرارداد ما به صورت قطعی اعلام شده بود اما ایران خودرو قراردادهای قبلی را نیز مشمول افزایش قیمت کرد و در نهایت خودرو را با قیمت جدید به ما تحویل داد.

این خریدار معترض افزود: برای حل این مشکل به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم که در نهایت رأی دیوان برای بازپرداخت 8 میلیون تومان به خریداران رانا صادر شد.

وی تصریح کرد: با این وجود، ایران خودرو از اجرای رأی دیوان عدالت خودداری کرده و حاضر به بازگرداندن پول اضافی دریافت شده از مشتریان نیست.

وی از مسولان وزارت صنعت و قوه قضاییه خواست تا به مشکل این دسته از خریداران رسیدگی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1395، کدمطلب: 13951016000223 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
وقتی نظارت نباشه انتظاری نمی شه داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین