پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
استاندار اصفهان گفت: اصفهان معین استان تهران در زمان بحران است و از هر گونه طرح در خصوص بالا بردن توان و ظرفیت استان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

شعار سال: رسول زرگرپور در دیدار احمد اخوان، فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: اصفهان معین استان تهران در زمان بحران است و از هر گونه طرح در خصوص بالا بردن توان و ظرفیت استان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد بیمارستان سیار توسط سپاه کار بزرگ و قابل توجهی خواهد بود، افزود: برای تأمین منابع این بیمارستان باید با مدیریت بحران کشور تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود.

استاندار اصفهان اذعان داشت: اصفهان بهترین مکان برای اجرای طرح‌های پایلوت است و از هرگونه طرحی استقبال می‌کنیم.

زرگرپور با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان هزینه شده است، گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید یک هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های استان اضافه خواهد شد و طرح هتلینگ بیمارستانی نیز در استان به خوبی در حال پیشرفت است.

احمد اخوان نیز در این دیدار عنوان کرد: یکی از برنامه‌های نیروی زمینی توانمندسازی بیمارستان‌های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید صدوقی یکی از قوی‌ترین بیمارستان‌هایی بوده که بخشی از توانمندسازی در آن انجام شده است، گفت: تکمیل توانمندسازی این بیمارستان در برنامه‌ ششم صورت خواهد گرفت.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: برای سه بیمارستان کشور در شهرهای اصفهان، تبریز و مشهد سامانه سیار پیش‌بینی شده است که هم در بحران و هم در شرایط عادی بتواند مورد استفاده قرار گیرد که بخشی از منابع آن از طریق سپاه و بخشی از طریق استان‌ها تأمین می‌شود و در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه وجود این سامانه می‌تواند مؤثر واقع شود.

اخوان تصریح کرد: در بیمارستان شهید صدوقی سامانه بیمارستانی با ۱۲۰ تخت پیش‌بینی شده است و بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تا کنون هزینه شده و این بیمارستان در نقطه‌ای مستقر خواهد شد که در مواقع مورد نیاز بتواند سریعاً منتقل شود و تنها مرکز مدیریت آن در بیمارستان شهید صدوقی مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مجموعه تقریباً به شاخص‌های تعریف شده نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این سامانه فراتر از بیمارستان صحرایی و فوق تخصصی خواهد بود و برای تکمیل ۱۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد و تمام تجهیزات آزمایشگاهی، رادیولوژی و برای آن پیش‌بینی شده است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: این بیمارستان در خصوص خدمات زیربنایی و روبنایی به هیچ سازمانی وابسته نخواهد بود و حتی برق و آب آن نیز توسط سپاه تأمین خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بی ام خبر، تاریخ 22 دی 95 ، کد مطلب: 6542: www.bmkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین