پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۵۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از جزئیات تخریب طبقه هفتم و هشتم پاساژ علاءالدین خبر داد و گفت: تا حدود یک ماه و 15 روز آینده تخلف پاساژ علاءالدین به صورت کامل برچیده می‌شود.

شعارسال: اقبال شاکری، درباره بازدید شبانه‌ای که از روند تخریب طبقه هفتم و هشتم پاساژ علاءالدین داشته است،‌ اظهار داشت: به دلیل فعال بودن ساختمان از ساعت 10 شب تا 6 صبح عملیات تخریب دو طبقه پاساژ علاءالدین صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: تمامی تأسیسات، پارتیشن‌ها و دیواره‌های خارجی این طبقات برداشته شده و تنها اسکلت آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه رفع تخلف نیز هزینه گزافی دارد،‌افزود:‌ به همین دلیل برچیدن یک طبقه پروسه مهندسی پیچیده و طولانی را دارد.

شاکری افزود: تا حدود 1.5 ماه دیگر ادامه روند تخریب دو طبقه پاساژ علاءالدین طول خواهد کشید و ارگان‌های انتظامی، مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های مربوطه نیز در این مدت حضور دارند.

وی با اشاره به عدم همکاری مالک گفت: حدود 30 نفر مشغول جمع‌آوری طبقه هفتم هستند و بالابری نیز از اطراف ساختمان برای رفتن به قسمت فوقانی ساختمان ایجاد کرده‌اند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: کار تخصصی و مدیریتی خوبی برای رفع این تخلف بزرگ صورت گرفته است. در ابتدا مالک ساختمان مقاومت‌های خاص خود را داشت ولی در حال حاضر به دلیل اینکه تیم پیمانکار رفع تخلف شهرداری مستقر شدند و مسیر دسترسی را جدا کردند و همین طور حصارهایی نیز نصب شده است روند تخریب دو طبقه پاساژ علاءالدین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش می‌رود.

شاکری افزود: قطعاًَ عدم همکاری مالک در رفع تخلف در سابقه حرفه‌ای و اجتماعی آن باقی می‌ماند و هشداری نیز به دیگر متخلفان است که قطعاً به سراغشان برای رفع تخلف خواهد آمد.

وی افزود: مدیران وقتی که اجازه دادند این تخلف نیز صورت بگیرد باید جوابگو باشند، چرا که موجب ایجاد این معضل اجتماعی شده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19دی1395، کدخبر: 13951019000243: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
چه عجب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین