پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تهیه و اجرای طرح‌ها سبب موفقیت در کارها است، گفت: سازمان مردم نهاد " مدیریت بحران" در این استان تشکیل شود.

شعارسال: حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مدیریت بحران هدف از این جلسه را افزایش تعامل تشکل‌ها با ستاد مدیریت بحران برای استفاده از ظرفیت آنها در مواقع بروز حوادث عنوان کرد و اظهار داشت: تشکل‌ها ظرفیت چشمگیری دارند و می‌توانند در مهار حوادث موثر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکل‌ها از بطن جامعه هستند و نقش محوری در جلب مشارکت عمومی، توسعه جامعه و آگاهی بخشی مردم دارند، تاکید کرد: انتظار می‌رود هماهنگی و تعامل بین تشکل‌ها و ستاد مدیریت بحران افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: حوزه فعالیت تشکل‌ها گسترده است و می‌طلبد برای ساماندهی تشکل‌های مردم نهاد یک بانک اطلاعاتی تشکیل و برای کمک در هنگام بروز بحران آموزش‌های لازم را فراگیرند.

میرمحمدی بر توانمندسازی تشکل‌های مردن نهاد تاکید کرد و افزود: تقسیم وظایف و حوزه بندی تشکل‌ها برای مقابله با بحران یک کار حیاتی است و می‌طلبد تشکل‌ها دانش و آگاهی خود را در تمامی زمینه‌ها به ویژه بحران افزایش دهند.

وی عنوان کرد: تشکل‌های مردم نهاد باید از تجربیات دیگر تشکل‌های موفق در سایر استان‌ها استفاده کنند و بدون شک دولت‌هایی موفق تر عمل کردند که از این ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی برای رفع مشکلات استفاده کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رویارویی با مسائل و مشکلاتی مانند حاشیه نشینی ، نابسامانی وضعیت ترافیک و آلودگی محیط زیست که امروزه شهرها با آن دست به گریبان هستند تنها با بهره‌گیری درست و بهینه از توان‌ها و استعدادهای وسیع موجود در شهروندان و منابع شهری در حوزه‌های گوناگون و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مشارکتی قابل حل است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26دی1395، کدخبر: 1297101: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
مگه سازمان مردم نهاد تشکیل می شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین