پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نشست تشکل ها و فعالان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در یاسوج برگزار شد.

شعار سال: صبح امروز نشست معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست با نمایندگان بانوان دستگاه های اجرایی، تشکل های زیست محیطی، دانشگاهیان، هیئت های ورزشی و واحدهای HSE استان با موضوع مشارکت در حفظ و بهبود محیط زیست در یاسوج برگزار شد.

در این نشست اقشار زیادی حضور داشتند و چند نفر نیز به نمایندگی از تشکل های زیست محیطی صحبت کردند اما هیچ کدام درد و دل محیط زیست استان را مطرح نکرد و تنها به بیان کارهای انجام شده اکتفا شد.

در این نشست هنرمندان نیز حضور داشتند و فریبرز علیزاده مجری صدا و سیمای مرکز استان به نمایندگی از جامعه هنرمندان صحبت کرد و هنرمندان را همیار محیط زیست نامید.

هیچکس از حال 20 درصد جنگل های زاگرس که در کهگیلویه و بویراحمد است چیزی نگفت و استاندار نیز در این نشست صحبت نکرد اما چند دقیقه ای تریبون به دست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتاد که حسابی از دولت تعریف و تمجید کرد.

در زیر بخشی از صحبت های مدیرکل امور بانوان را بخوانید.

فریبا رحمان پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه خانم ابتکار سومین بار است به این استان سفر می کند و شهین دوخت مولاوردی نیز سه بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردو این نشان از عنایت ویژه زنان توانمند روزهای سخت دولت تدبیر امید به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مسئله محیط زیست داشته و شما نیز نهایت تلاش خود را در چهارچوب سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی از مقام معظم رهبری داشته اید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همه تلاش هایتان به دلیل توقیف بنزین پتروشیمی به عنوان عامل مرگ انسان ها بخاطر احیای صندوق ملی محیط زیست و توجه به تشکل های مردمی و جامعه مدنی و تلاش هایتان برای مدیریت پسماند و تلاش هایان در دولت تدبیر و امید انجام دادید تشکر می کنم.

رحمان پور عنوان کرد: زنان کهگیلویه و بویراحمد در همه مسایل پیش قدم هستند و برنامه های مختلفی در این زمینه برگزار شد و مشاوران امور بانوان هر کدام جز همیاران محیط زیست هستند در استان تلاش هایی برای احیای سازمان های مردم نهاد شد از 35 تشکل مردمی حوزه زنان دوره های خوبی برگزار شد.

وی در خطاب به ابتکار و حاضران گفت: حضورتان در سرزمین دنا را گرامی میدارم و از همه حاضران استدعا دارم که به اقتدار دولت تدبیر و امید قیام کنند که باردیگر عزت را به کشور بازگرداند.

معصومه ابتکار نیز در این نشست از تعریف و تمجید دولت چیزی کم نگذاشت و مشکلات محیط زیست استان به فراموشی سپرده شد.

ابتکار گفت: دولت در شرایط بسیار سختی بود و مشکلات زیادی وجود داشت که کارش را شروع کرد.

معصومه ابتکار از آزادی و نقد پذیری و امر به معروف گفت.

حرف های محیط زیستی معاون رییس جمهور به سمت آزادی وآرمان رفت و بیان کرد: باید فضایی در جامعه فراهم باشد که حرف های خودشان را در چهار چوب قانون آزادانه مطرح کنند و نگران نباشند که گفتن این خواسته ها برایشان طبعاتی داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی ایل بانو، تاریخ انتشار 11. ارديبهشت 1396، کد مطلب: 161198: www.il-bano.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
گند زده به همه چیز این ابتکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین