پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
امیر بهشاد ظهر امروز در همایش توسعه پایدار با بیان اینکه این همایش هر ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد، محورهای اصلی این همایش را در قالب کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، عمران، معماری، شهرسازی و زیرساخت ها، سلامت، ایمنی، بهداشت و تغذیه برشمرد و اظهار […]
شعارسال: امیر بهشاد ظهر امروز در همایش توسعه پایدار با بیان اینکه این همایش هر ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد، محورهای اصلی این همایش را در قالب کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، عمران، معماری، شهرسازی و زیرساخت ها، سلامت، ایمنی، بهداشت و تغذیه برشمرد و اظهار کرد: فرهنگ، تاریخ، موقعیت جغرافیایی، جامعه شناسی و علوم رفتاری، مدیریت چالش های پیش رو در توسعه پایدار، کتاب و کتاب خوانی و رسانه های دیجیتال، صنعت، معدن،گردشگری، سلامت و آموزش نیروی انسانی از دیگر محورهای این همایش است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام، با بیان اینکه معرفی ظرفیت های بخش های مختلف و استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه از محورهای اصلی همایش است، عنوان داشت: یکی از اهداف این همایش ارائه طرح های پژوهشی ادارات استان بر اساس نیازمندی های شهرستان ها به اساتید است که اساتید نیز به عنوان طرح پژوهشی این نیازمندی ها را به دانشجویان جهت اجرا ارائه دهند.

وی، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد، پژوهشکده گیاهان دارویی دارد و این استان از این نظر جزء سه استان برتر هست، بنابراین آموزش مردم استان جهت پرورش گیاهان دارویی در این همایش نیز مطرح می شود.

بهشاد با اشاره به این مطلب که بسیار تاسف برانگیز است که دوغ پردیس مشهد در استان کهگیلویه و بویراحمد که خود قطب کشاورزی و دامپروری است به فروش می رسد، ادامه داد: ۴۲ مقاله با موضوعات مختلف از جمله کشاورزی، دفن صحیح زباله، معماری پایدار، گردشگری و صنعت و معدن به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد ۲۷ مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

این مسئول، از مهمترین اهداف این همایش را بررسی راهکارهای عملیاتی و اجرایی مسئولان و مدیران حاضر در همایش دانست و گفت: همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه استان که قریب به ۳ هزار نفر هستند، سخنان مسئولان حاضر در این همایش را بررسی و وعده های داده نشده را هم نقد و پیگیری خواهند کرد.

دبیر همایش توسعه پایدار چرام ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر چرام، و شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان، ابراز کرد: در رابطه با برگزاری همایش تعداد زیادی از عزیزان کمک و همکاری کردند.

وی ضمن انتقاد از عدم همکاری مدیرکل دارایی استان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وی فرزند شهرستان چرام بودند، برای اجرای همایش از او درخواست کمک کردیم که با بی مهری تمام گفتند شما اگر پول ندارید چرا همایش اجرا می کنید.

بهشاد با اشاره به وضعیت دانشکده صنعت و معدن چرام، گفت: در این دانشکده ۱۶۰نفر دانشجو مشغول به تحصیل هستند و امسال هم درخواست رشته های جدید مهندسی عمران و آب و انرژی را ارائه داده ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری شهرساز، تاریخ انتشار: یکشنبه 2 خرداد 1395 ، کدخبر: 10104، www.fa.shahrsaz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین