پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از آغاز ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد و نجات هوایی ایلام خبرداد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی استان ایلام قرار است در بازه زمانی یک‌ساله با 70 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به وسعت پنج هکتار انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در این خصوص گفت: 30 میلیارد ریال از اعتبار مصوب این طرح از سوی مدیریت بحران استان تامین شده و 40 میلیارد باقی مانده نیز به تدریج و در جریان ساخت طرح از سوی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان ایلام تامین و تخصیص می‌یابد.

احمد کرمی با بیان اینکه این طرح شامل چند بخش است، یادآور شد: 20 میلیارد ریال برای احداث آشیانه، سوئیت‌های مسکونی و انبارها، 20 میلیارد ریال برای خرید زمین از راه و شهرسازی و ایجاد زیرساخت‌هایی چون آب، برق، گاز و راه هزینه می‌شود.

به گفته وی، 10 میلیارد ریال برای آماده‌سازی و آسفالت محوطه آشیانه بالگرد هزینه خواهد شد و 20 میلیارد ریال دیگر نیز برای احداث ساختمان اداری و انبار معاونت امداد و نجات هلال احمر در نظر گرفته شده است.

کرمی اضافه کرد: ساختمان اداری معاونت امداد و نجات هلال احمر استان ایلام بعد از اجرا و احداث آشیانه بالگرد و پایگاه امداد هوایی، به منظور کاهش هزینه‌های نگهداری در این محل استقرار پیدا می‌کنند.

بالگردی که امروز کار ساخت آشیانه و محل استقرار آن آغاز شد به دنبال آتش سوزی‌های وسیع سال گذشته عرصه‌های جنگلی و طبیعی استان ایلام با هدف تسریع در جابجایی و پشتیبانی نیرو، مواد غذایی و دیگر تجهیزات و ملزومات امدادی در مواقع بحرانی و مخاطره آمیز احتمالی از سوی جمعیت هلال احمر در ایلام مستقر خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 دی 1395، کدخبر: 447702، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
ما به این آشیانه واقعا نیاز داریم. غیر از محرومیت ایلام و وجود نقاط کور عدیده در ان، برای مراسم اربعین هم ساخت این آشیانه ضرورت دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین