پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از راه اندازی نخستین پایگاه امداد کوهستان استان در شهر رینه آمل خبرداد.
شعارسال: مجتبی اکبری در مراسم افتتاح نخستین پایگاه امداد کوهستان در شهر رینه آمل که با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز امداد کوهستان در محور هراز ضروری بود، افزود: هلال احمر برای راه اندازی این پایگاه تلاش کرد و برای تجهیز آن به صورت کامل نیز توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری به پایگاه جدید به پایگاه های این جمعیت افزوده شده است، اظهار کرد: راه اندازی مرکز توان افزایی یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر در محور هراز است.

این مسئول با اشاره به راه اندازی یک پایگاه هلال احمر دهه فجر در گلوگاه و سه پایگاه در سوادکوه، سیمرغ و میاندرود راه اندازی شده است، تصریح کرد: برای ساخت پایگاه پلور مجوزها دریافت شده و در صورت رفع نواقص این پایگاه نیز راه اندازی می شود.

وی، راه اندازی پایگاه ها به منظور ایجاد فضای امن و آرامش برای گردشگران را ضروری دانست و افزود: منطقه لاریجان آمل به پایگاه های بیشتری نیاز دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416744، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین