پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
عملیات اجرایی استخر سرپوشیده ممسنی با اعتبار 4 میلیارد تومانی آغاز به کار کرد.
شعارسال: استخر سرپوشیده وعده ای است که نمایندگان چندین دوره گذشته ممسنی بارها از آن حرف به زبان آورده اند اما هرگز به عمل نرسانده اند و بارها در چند دوره گذشته شاهد حتی برخی کلنگ زنی ها در این زمینه بوده ایم اما متاسفانه نتایج مناسبی را در برنداشته است.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی نیز یکی از شعارهای تبلیغاتی خود را احداث استخر سرپوشیده عنوان کرده بود که امسال با جذب اعتبار 4 میلیاردی توانست وزارت نفت را پای کار بیاورد تا مسئولیت مالی و اعتباری آن را برعهده بگیرد.

این استخر که قرار است با استانداردهای بین المللی در استادیوم شهید لشکری و در زمین 2 هزار متر مربعی احداث شود بار دیگر امید را در دل مردم زنده کرده است. مردم ممسنی بویژه دانشگاهیان مجبور بودند برای شنا کردن و یا گذراندن ساعتی از کلاس تربیت بدنی به استان ها و شهرستان های همجوار سفر کنند که انگار قرار است با این کار بزرگ مشکلات حل شود.

هر چند کلنگ زنی های سابق به دلیل مشکلات مالی هرگز عملیاتی نشدند اما انگار در این پروژه این مشکل حل شده است و امیدواریم پیمانکار انتخاب شده بتواند به تعهدات خود عمل کند تا در 20 ماه آینده شاهد استخر سرپوشیده در ممسنی باشیم. البته این پیمانکار چندین پروژه را در ممسنی در اختیار دارد.

حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در کلنگ زنی این پروژه گفت: ما عادت نداریم پروژه ای را نیمه تمام رها کنیم و مطمئنا این پروژه هم با سرعت پیش خواهد رفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 24 آبان 1394، کدخبر: 531600، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین