پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
مدیر کل طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 میلیارد ریال تسهیلات برای تجهیز و راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی کشور پرداخت شده است.

شعار سال: محمدعلی فیاضی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از خانه تاریخی عامری های کاشان افزود: این تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید جهت تجهیز و راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی پرداخت شده است.
وی بیان کرد: در کل کشور 540 اقامتگاه بوم گردی داریم که در حدود 130 اقامتگاه آن در استان اصفهان قرار دارد و آمار قابل توجهی است.
وی با بیان اینکه افزایش اقامتگاه های بوم گردی باعث نگرانی عده ای به خاطر تحت الشعاع قرار گرفتن درآمدهایشان شده است گفت: بخشی دیگر هم می خواهند این شاکله حفظ و باعث توسعه پایدار و همه جانبه کشور شود.
فیاضی در پاسخ به سئوالی در خصوص ناهماهنگی‌ و سوء مدیریت در منطقه نمونه گردشگری مرنجاب آران و بیدگل اظهار داشت: در حال گرفتن آخرین اطلاعات از دستگاه های ذیربط برای حل این مشکل ها و تصمیم گیری نهایی در این زمینه هستیم .
مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور روز یکشبنه به همراه معاون طبیعت گردی این سازمان، مدیرکل و معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اقامتگاه ها و خانه های تاریخی کاشان بازدید کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 بهمن 1395، کد مطلب:82397792: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین