پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ به جای ساخت سپر موشکی در مقابل موشکهای ایران یک کلمه اعلام کند قصد تعدی به ایران ندارد و بعد پولهایش را صرف فقر زدایی کند.

شعارسال: منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در خصوص اینکه دولت ترامپ قصد دارد برای مقابله با حملات احتمالی از جانب ایران و کره شمالی یک سامانه پدافند موشکی را توسعه دهد، اظهار داشت: اینها همه توهم است... جمهوری اسلامی ایران هیچ موقع به فکر این نوع اقدامات نیست و تمام موشک ها و اقدامات ما جنبه دفاعی دارد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا کسی قصد تعدی و تهدید جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد، با او کاری نداریم.

حقیقت پور در ادامه افزود: اگر آقای ترامپ به فکر منافع مردم آمریکا است و میگوید بجای اینکه پول هایمان را جای دیگری خرج کنیم باید خرج فعالیت های عمرانی، راه و پل و تونل کنیم، اعلام کند که قصد تعدی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و در این صورت هیچ موشکی هم آنها را تهدید نخواهد کرد؛ آنها پول سپر دفاعی را خرج محرومین، آوارگان، بیچارگان آمریکا کنند.

وی در پایان با اشاره به مواضع ترامپ نسبت به سیاست های خارجی در آینده ابراز داشت: ترامپ در سیاست خارجی حرفی برای گفتن ندارد توجه او بیشتر به مسائل داخلی است و چون این آدم بیشتر کاتب و تاجر بوده، بدنبال فعالیت تجاری و منافع اقتصادی خود خواهد بود؛ به نظر من با حضور ترامپ صحنه بین الملل مقداری آرام تر خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 4بهمن1395، کدخبر: 1013756: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین