پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانجات و صنایع در شهرستان رودسر با ۲۰درصد ظرفیت خود کار می کنند.

شعار سال: اسدالله عباسی در مورد وضعیت صنایع در رودسر و املش، اظهار کرد: متأسفانه بخش عمده ای از صنایع نه تنها در گیلان بلکه در کشور یا تعطیل اند یا رکود زده و نیمه فعالند.

وی با اشاره به اینکه نخ قرقره چابکسر و شهرک صنعتی رودسر در شرایط پایینی قرار دارند، افزود: کارخانجات و صنایع در شهرستان رودسر با ۲۰درصد ظرفیت خود کار می کنند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این مطلب که ۸۰درصد از صنایع در رودسر فعال نیستند، تصریح کرد: بخش عمده ای از این صنایع و کارخانجات نیمه تعطیل اند و اکثرا مشکل نقدیندگی دارند و متأسفانه در این جریان ناحیه صنعتی املش هم فعال نشده است.

نماینده رودسر و املش افزود: این ضعف ها و خلاء ها در نوار صنعتی رودسر و املش، شاخص ارزیابی عملکرد آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت در شهرستان های رودسر و املش است.

** نعمت زاده تنها به بانک ها ارایه تسهیلات را دیکته می کند!

عباسی با اشاره به این مطلب که باید بررسی کرد که نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکنون توانسته در چه زمینه هایی به استان گیلان خدمت کند، اضافه کرد: صرفا اینکه یک رفت و آمدی کنند و به بانک ها دیکته کرده و آنها هم زیر بار نروند و تسهیلاتی پرداخت نکنند تأثیری ندارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این مطلب که واقعیت های موجود در استان در حوزه صنعت گواه از عملکرد ضعیف وزیر صنعت، معدن و تجارت در رونق صنایع به ویژه در شهرستان های رودسر و املش است، تصریح کرد: باید کارنامه وی را دقیقا بررسی کرد تا بدانیم چند درصد توانسته در تحقق اهداف و سیاست های دولت در حوزه صنعت، معدن و تجارت موفق عمل کرده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: رونق صنایع در استان اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری را در پیش دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 8دی خبر، تاریخ 29 دی 95 ، کد مطلب: 176790: www.8deynews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین