پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲
رئیس هیات مذاکره کننده دولت سوریه در مذاکرات صلح آستانه، هیات گروه های مسلح را به مانع تراشی و تضعیف این مذاکرات متهم کرد.

شعارسال: «بشار الجعفری» رئیس هیات مذاکره کننده دولت سوریه در مذاکرات آستانه، گروه های مسلح را به دفاع از گروه تروریستی «جبهه النصره» بجای احترام گذاشتن به توافقنامه های امضایی متهم کرد.

وی در عین حال اعلام کرد که دستور کار این مذاکرات تا کنون آماده نیست.

بشار الجعفری در نشست خبری بعد از دور نخست مذاکرات آستانه، این جلسه را خوب توصیف کرده و گفت: نشست آستانه رویدادی مهم برای آماده سازی حل و فصل سیاسی خواهد بود.

وی همچنین افزود: هیات گروه های مسلح با خروج از سالن مذاکرات اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک انجام دادند. ضمن اینکه سخنان رئیس این هیات نیز تحریک آمیز و حقیرانه و در دفاع از جرایم جنگی جبهه النصره بود.

الجعفری در عین حال تاکید کرد: ما به هیچ وجه بخشی از سناریو برای به شکست کشاندن این اجلاس نخواهیم بود.

رئیس هیات مذاکره کننده دولت سوریه عدم حرفه ای بودن هیات گروه های مسلح و گزینش نابجای آنها توسط حامیانشان را در راستای مانع تراشی و تضعیف مذاکرات آستانه برشمرد.

وی همچنین افزود که ترکیه حامی گروه های تروریستی در این اجلاس است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5بهمن1395، کدخبر: 3885754: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین