پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون از برگزاری جشنواره گردشگری گل نرگس در 20 بهمن ماه خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت یک روز با اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد.

شعار سال: محمدرضا معيني با بيان اينكه جشنواره گل نرگس كازرون در تقويم گردشگري زمستانه فارس ثبت شده است، افزود: نرگس زارهاي كازرون در مناطقي چون روستاهاي جره و بالاده قرار دارد و به يكي از جاذبه هاي گردشگري شهرستان در زمستان و ماه هاي آخر سال تبديل شده است.
به گفته وي، مطابق سنوات گذشته امسال نيز اين جشنواره در روستاي جره برگزار خواهد شد كه از برنامه هاي جنبي آن مي توان به برپايي نمايشگاه هاي تخصصي صنايع دستي و اجراي تور معرفي جاذبه هاي گردشگري شهرستان اشاره كرد.


معيني در ادامه گفت: نرگس زارهاي كازرون با مساحتي حدود 70 هكتار، يكي از زيباترين و بزرگترين دشت هاي نرگس در كشور است و هم اينك به جاذبه گردشگري منطقه تبديل شده است.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان كازرون در ادامه اين گفت وگو به تعيين مسيرهاي گردشگري در شهرستان اشاره كرد و افزود: دو مسير گردشگري براي رسيدن به نرگس زارهاي كازرون، طراحي و تعيين شده است.
به گفته معيني، از محور بوشهر به طرف نرگس زارهاي جره، جاذبه هاي تاريخي و طبيعي متعددي وجود دارد كه مي توان به كاروانسراي كنارتخته و كمارج همچنين مجموعه تاريخي طبيعي بيشاپور و بازار تاريخي كازرون و چهارطاقي بالاده اشاره كرد.
وي افزود: در مسير گردشگري ابوالحيات نيز مجموعه طبيعي تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان، بازار تاريخي كازرون، چهارطاقي بالاده و سپس نرگس زارها وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت کازرون نما، تاریخ 4 بهمن 95 ، کد مطلب: 16368: www.kazeroonnema.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
اگر واقعا درست برگزار شود، می توان سرمایه گذاری های زیادی را برای این شهر به همراه بیاورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین