پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
عملیات ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان از خواسته های دیرین شهروندان بوده ولی چند سالی است که نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.
شعار سال: یکی دیگر از مشکلات شهرستان منوجان پل بزرگ کنار آتشنشانی مسیر (قلعه به دهنو) که سال هاست تابلو کارگران مشغول کار هستند نصب شده ولی خبری از کارگران نیست و نیمه کاره رها شده است و این پل نزدیک شهر قرار دارد و موقع بارندگی ،طغیان رودخانه و شدت آب زیاد موجب بسته شدن مسیر میشود و شهروندان باید ساعت ها پشت این پل بمانند تا بتوانند از آن عبور کنند.

یکی از شهروندان گفت: روز گذشته در اثر بارندگی و طغیان رودخانه باعث شد که شهروندان نتوانند از روی پل عبور کنند و کار مردم مختل شد.

وی در ادامه،افزود: این پل در موقع بارندگی و جاری شدن سیل باعث قطع چند ساعته ارتباط روستاها به مرکز شهر و در اثر نبود نرده و عامل حفاظت شده تبدیل به پرتگاهی شده که باعث بروز تصادفات می شود.


در واقع ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان یکی از ضروریات است ولی متاسفانه نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است و امیدواریم مسئولین مریوطه این مشکل را برطرف کنید.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح منوجان، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1395، کد مطلب: 71547، www.sobhemanojan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین