پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
یک مقام سازمان ملل متحد اعلام کرد، هفت میلیون شهروند سوری بعد از گذشت شش سال از بحران این کشور همچنان از نبود امنیت غذایی رنج می برند.

شعار سال: محمود عبدالله معاون مدیر اجرایی برنامه جهانی خوراک سازمان ملل متحد (WFP) با بیان این مطلب افزود: دو میلیون نفر در سوریه در معرض خطر هستند و همه طرف ها باید به آژانس های امدادی رسانی اجازه ورود کمک های مستمر انسانی را بدهند.

وی عنوان کرد، به شورای امنیت سازمان ملل در مورد تشدید بی سابقه بحران انسانی در سوریه در سایه تشدید درد و رنج ساکنان مناطق محاصره شده، اطلاع رسانی شده است.

از سوی دیگر مرکز هماهنگی روسی آتش بس در سوریه مستقر در «حمیمیم» اعلام کرد، به 4300 شهروند سوری در استان های حلب و لاذقیه کمک های انسانی رسانده است.

مرکز حمیمیم در بیانیه ای افزود: تلاش ها برای بازگرداندان شرایط عادی زندگی در سوریه و ارائه کمک های انسانی به شهروندان ادامه دارد و طی هشت عملیات انسانی در استان های حلب و لاذقیه کمک های انسانی به بیش از 4300 از شهروندان ارائه شده است.

طبق اعلام مرکز آتش بس روسیه، کارشناسان مواد منفجره روس بیش از 72 هکتار از اراضی مین گذاری شده، 55 ساختمان و 15 کیلومتر از جاده ها را پاکسازی کرده اند و کمک های پزشکی به بیش از 130 شهروند سوری ارائه شده است.

جنگ داخلی سوریه که در سال 2011 با تلاش گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای عربی هم پیمان آن برای سرنگونی دولت سوریه آغاز شد، علاوه بر اینکه به ویرانی شهرها و مرگ صدها هزار نفر از شهروندان این کشور انجامیده، آوارگی میلیون ها نفر را در داخل و خارج این کشور نیز در پی داشته است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۱۹۹۹۱:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
یو ان هم که خواب خوابه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین