پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
معاون رئیس جمهور عراق در دیدار با سفیر ایران در بغداد پیروزی عراق علیه داعش را در ناکام گذاشتن طرح های افراط گرایی در منطقه موثر دانست.

شعارسال: «نوری المالکی» معاون رئیس جمهور عراق روز شنبه در دیدار با «حسن دانایی فر» سفیر ایران در بغداد تاکید کرد که پیروزی عراقی ها بر داعش در ناکام گذاشتن طرح های افراط گرایی در منطقه خاورمیانه موثر خواهد بود.

وی همچنین کشورهای جهان را به همکاری برای خشکاندن این آفت خطرناک دعوت کرد.

در همین رابطه دفتر نوری المالکی در بیانیه ای اعلام کرد که معاون رئیس جمهور عراق در دفتر خود با حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد دیدار کرد و دو طرف تحولات اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه و جهان را مورد بررسی قرار دادند.

این بیانیه می افزاید که دو طرف همچنین تحولات نبرد علیه گروه تروریستی داعش و پیروزی هایی را که نیروهای مسلح و حشد شعبی عراق در استان نینوا کسب کرده اند بررسی نمودند.

نوری المالکی در این دیدار با فرا خواندن کشورهای جهان به همکاری برای خشکاندن این آفت خطرناک و تلاش برای نابودی منابع مالی و حمایتی این باندهای جنایتکار، گفت: پیروزی مردم عراق در ناکام گذاشتن طرح های افراط گرایی در منطقه سهیم خواهد بود.

از سوی دیگر سفیر ایران در بغداد نیز بر حمایت ایران از عراق تاکید کرده و از تلاش های نوری المالکی برای توسعه روابط دو کشور که در برگیرنده منافع مردم ایران و عراق و صلح و ثبات منطقه است تمجید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10بهمن1395، کدخبر: 3890190: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
داعش وجود خارجی نداره، تنها صورتک بزک کرده آمریکا با عروسک گردانی عربستانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین