پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موقعیت آب در استان اصفهان بحرانی است و مشکلات مختلفی در حوزه مسائل زیست محیطی در نتیجه آن ایجاد شده که یکی از راهکارهای مقابله با آن رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان است.
شعارسال: سمیه محمودی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه تأمین آب شرب روستای مهیار این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: همه خدماتی که به مردم در مناطق مختلف کشور ارائه می‌شود از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای شناساندن آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه مردم آزادیخواه جهان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکردی داشته باشند تا رضایتمندی مردم فراهم شود تا به یقین، نظام اسلامی ایران به عنوان نظامی مردمی و با دستاوردهای بزرگ به مردم سراسر جهان معرفی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار ملت بزرگ ایران را در منطقه و جهان ثابت کرد و دهه فجر فرصت مناسبی برای نمایش این اقتدار است، گفت: در شرایطی که دشمنان نظام درصدد ایجاد اختلاف و بذر ناامیدی در جامعه هستند، با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت به مردم، توطئه دشمنان نقش برآب می‌شود.

محمودی با بیان اینکه ملت ایران در بعد از پیروزی انقلاب در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و فناوری پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، بیان کرد: هر چند ممکن است مشکلاتی موجود بوده و مردم نیز درد و دل‌هایی داشته باشند اما مسئولان با تمام وجود برای رفع مشکلات موجود تلاش می‌کنند و مردم نیز باید شرایط موجود را در مطالبات خود در نظر داشته باشند تا مسائل پیش رو نیز به مرور برطرف شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه وقوع مشکلاتی نظیر شکست و رانش زمین در منطقه دشت مهیار در نتیجه وقوع خشکسالی و انجام اقداماتی همچون برداشت بی‌رویه از منابع آب زیر زمینی بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: موقعیت آب در استان اصفهان بحرانی است و مشکلات مختلفی در حوزه مسائل زیست محیطی در نتیجه آن ایجاد شده که یکی از راهکارهای مقابله با آن رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با حفر چاه‌های غیر مجاز و جلوگیری از استمرار برداشت از اینگونه چاه‌ها که در گذشته حفر شده، ضروری است، گفت: یکی از مهمتین مشکلات مردم که به عنوان نخستین مطالبه از سوی خانواده‌ها نیز مطرح می‌شود بیکاری و تقاضای کار است.

محمودی اظهارداشت: ایجاد اشتغال و مبارزه با معضل بیکاری مهمترین نیاز کشور است که با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم با آن دست به گریبان هستند باید طرح‌های اجرایی در این زمینه با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: دولت تسهیلات خوبی برای اشتغال افراد به ویژه در مناطق روستایی در نظر گرفته که در قالب وام‌های مشارکتی قابل پرداخت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه روحیه تعاون در کشور و شهرستان‌های حوزه انتخابیه ضعیف است زیرا باوجود تبلیغات گسترده در این زمنیه تاکنون طرح مناسبی در برای استفاده از اینگونه تسهیلات پیشنهاد نشده است.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران باید جلسات مختلفی را برگزار و راهکارهایی را برای جلب مشارکت عمومی در قالب شرکت‌های تعاونی و دریافت تسهیلات دولتی در این زمینه، برگزار کنند.

محمودی تصریح کرد: با تمام توان برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده شده و یکی از مهمترین آنها ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال جوانان است، تلاش می‌کنیم اما لازم است مردم نیز در برخی از زمینه‌ها به مسئولان کمک کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1321851 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین