پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
عناصر گروهک تروریستی داعش شامگاه شنبه در یک اقدام جنایتکارانه 15 غیر نظامی از جمله چند کودک را در استان کرکوک در شمال عراق بازداشت و سپس زنده زنده در آتش سوزاند.

شعار سال:این افراد به اتهام اینکه سرزمین «خلافت» خودخوانده داعش را ترک کرده اند، در روستایی از توابع شهرستان حویجه (در 55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) سوزانده شدند.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، در این باره گفت: داعش این افراد را در مسیر ارتباطی بازداشت کرد و پس از آن که بر روی آنان نفت ریخت، در برابر گروهی از غیر نظامیان سوزاند.

به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، داعش غیرنظامیان را تهدید کرده درصورتی که منطقه تحت کنترل این گروهک تروریستی را ترک کنند، آنها را خواهد سوزاند.

شهرستان حویجه واقع در 55 کیلومتری جنوب غرب استان کرکوک از ماه ژوئن 2014 در اشغال داعش قرار دارد که طی این سه سال، حدود یکصد و 50 هزار غیر نظامی از این منطقه به کرکوک فرار کرده اند.

جنگنده های نیروی هوایی عراق روز شنبه با هماهنگی اداره کل اطلاعات و امنیت ارتش مقر گروه تروریستی داعش و گردان موشکی داعش در منطقه «بادوش» شهر موصل، کارگاه ساخت بسته های انفجاری خودروها در منطقه شیخ محمد در شمال غرب این شهر را منهدم کردند.

عملیات آزادسازی موصل، دومین شهر بزرگ عراق، از 26 مهرماه (17 اکتبر 2016) با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل قوای ارتش عراق آغاز شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، تاریخ 24 بهمن 95، کد مطلب: 163599: www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین