پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آمارهای اعلام شده در حوزه رشد معدن اشتباه بوده است گفت: بانک مرکزی به زودی آمارهای اصلاح شده را اعلام خواهد کرد.

شعار سال: محمدرضا نعمت‌‌زاده در حاشیههشتمین کنفرانس نظام مالی و سرمایه‌گذاری ایران با اشاره به رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاری در کشور به خبرنگاران گفت: تا امروز اغلب موانع در این حوزه برطرف شده و نیازی به اصلاح قانون وجود ندارد بلکه باید دستورالعملها اصلاح شود.

وی افزود: در 3 و نیم سال اخیر 30 هزار طرح جدید تکمیل و راه‌اندازی شده و امسال 5 هزار واحد صنعتی جدید با 60 هزار اشتغال مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

نعمت‌زاده تصریح کرد: طرح‌هایی مانند فولاد، آلومینیوم و مس در دوره اخیر احیاء شده‌اند و در بهمن و اسفند 30 طرح مهم در این حوزه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت در سال جاری 8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در دولت به تصویب رسیده است که فرآیند اجرایی شدن دو مورد آن نیز کلید خورده است و در سال آینده شاهد به ثمر رسیدن این سرمایه‌ها در حوزه صنعت و معدن خواهیم بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 24 بهمن 95، کد مطلب: 635362: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین