پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طی دو سالی که به نیروی انتظامی فرصت می‌دهیم تا لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را به مجلس بیاورد، این کار انجام نشود قانون جاری را که به صورت آزمایشی در حال اجراست دائمی می‌کنیم.
شعار سال: علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز مجلس، گفت: اینطور که گفته می شود نیروی انتظامی لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را تهیه کرده و به دولت داده و در دولت در حال رسیدگی است. هر چند که این کار دیر انجام شده است.

 وی ادامه داد: اگر لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی به همین صورت که پیشنهاد شده به تصویب برسد ناجا یک سال فرصت خواهد داشت و سال آینده باز همین مشکل تکرار می شود. پیشنهادم این است که مهلت اجرای آزمایشی قانون استخدام ناجا دو سال تعیین شود تا طی این فرصت دولت بتواند لایحه جامعی را به مجلس بدهد.

نماینده مردم قم ادامه داد: اگر این کار را انجام ندهیم نیروی انتظامی بی‌قانون می‌ماند و دچار مشکل می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بنده همین مساله را در خصوص قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به دولت اعلام کرده‌ام. اگر به این سخنان توجه نشود لایحه فعلی را که چند دوره است به صورت آزمایشی در حال اجراست به عنوان قانون دائمی تصویب می‌کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کد مطلب: 163948، www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین