پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۵۵درصد عامل بروز طلاق اعتیاد است که فقر اقتصادی و دیگر مسائل در اولویت بعدی بروز این آسیب اجتماعی است.

شعار سال : شهیندخت مولاوردی شامگاه‌ شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های برنامه ششم توسعه است اظهار داشت: برای برون‌رفت از بحران آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ها و راهکارهای مهمی در برنامه ششم توسعه ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با امور زنان وظیفه یک نهاد و دستگاه خاص نیست بلکه نیازمند یک برنامه ملی است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر توجه به عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه، کنترل آسیب‌هایی همچون طلاق، اعتیاد و عوامل تهدید کننده زنان و کودکان کار مورد بررسی جدی قرار می‌گیرد.

مولاوردی با ابراز اینکه دولت تدبیر و امید عزم خود را برای کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی جزم کرده است، افزود: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی که خانواده ایرانی را تهدید می‌کند موضوع طلاق است که در این حوزه راهکارها و طرح‌های مختلفی از سوی صاحب‌نظران و کارشناسان امر ارائه شده است.

وی اعلام کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد 55 درصد عامل بروز طلاق، اعتیاد است که فقر اقتصادی و دیگر مسائل در اولویت بعدی بروز این آسیب اجتماعی است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر منع موازی‌کاری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باید با تقسیم کار بین همه دستگاه‌ها یک راهکار اساسی ارائه شود و در این حوزه نیازمند تدوین برنامه و بودجه مشخص است.

مولاوردی با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های کنترل و ثبات اقتصادی بیان کرد: دولت برای خروج از رکود اقتصادی طرح‌ها و لوایحی در شرایط پس از توافق هسته‌ای به مجلس شورای اسلامی ارائه داده که خروج از رکود را فراهم می‌آورد.

وی رونق اقتصادی و حل اشتغال جوانان را از دیگر اولویت‌های دولت دانست و گفت: خروج از بحران‌های کم‌‌آبی و محیط زیست از دیگر اولویت‌های دولت است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 15 آذر 1394 کد مطلب : 935300 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زيبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
به نظر ريشه مشكلات خانوادگي كنوني ريشه در مدارس و تربيت بچه ها در اجتماع و خانواده دارد. نظري به اوضاع مدارس بيندازيد!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
چشمات رو وا کن خانم عزیز
عامل ایجاد فقر جیه توی یک مملکت اسلامی.
حالا بفرما چه نسخه ای برای کاهش اون دارید.
این درسته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین