پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
مسؤول سلامت محیط فارس گفت: از ابتدای اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده طرح سلامت نوروزی به مدت 45 روز در سطح این استان برگزار می‌شود.
شعارسال: سیامک شمس بعد از ظهر امروز در همایش سلامت نوروزی با بیان این‌که از ابتدای اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده طرح سلامت نوروزی به مدت 45 روز در سطح این استان برگزار می‌شود در سخنانی اظهار داشت: این طرح با شرکت 380 بازرس، 70 اکیپ ثابت و سیار انجام می‌شود که در هر اکیپ سه نفر از کارشناسان و بازرسان به‌صورت تمام‌وقت نظارت بر مواد غذایی اماکن عمومی، رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز اقامتی، خدماتی و رفاهی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 190 به‌صورت شبانه‌روزی آماده ثبت گزارش‌ها در مورد تخلف اماکن و مراکز اقامتی و خدماتی خواهد بود که توسط مردم ارائه می‌شود که با حفظ مشخصات اشخاص در مدت کمتر از 24 ساعت به شکایت‌های مطرح‌شده رسیدگی می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان 58 دانشگاه علوم پزشکی کشور در زمینه ارائه خدمات مطلوب و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در سامانه 190 رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

مسؤول سلامت محیط استان فارس تصریح کرد: حضور 24 ساعته بازرسان در مراکزی شامل تخت جمشید، پاسارگاد، کمپ‌های اسکان زیباشهر و باغ جنت و نیز حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) ازجمله برنامه‌های در دست اجرای طرح سلامت نوروزی است.

شمس بیان داشت: نظارت بر اماکن عمومی که در محورهای مواصلاتی شیراز - اصفهان قرار دارد توسط تیم‌های مشترک شبکه‌های آباده، خرمبید، پاسارگاد، مرودشت و زرقان، چاپ و تکثیر بیش از 15 هزار نسخه بروشور با عنوان «پیک سلامت»، نصب پوستر و بنرهای آموزشی در کمپ‌ها و مراکز اسکان از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح است.

وی اضافه کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی این استان با همکاری شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی، طرح بوستان سلامت بدون قلیان را اجرایی می‌کند و در این راستا با نظارت دادستانی تاکنون بیش از 200 مرکز متخلف عرضه‌کننده قلیان‌ در شیراز تعطیل شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201001227، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
من شاهد بودم که خیلی مسئولانه پیگیری می کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین