پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: امسال شیراز میزبان کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت خواهد بود.

شعار سالشاپور رستمی در جلسه کمیته گردشگری سلامت استان فارس گفت: کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت قرار است تیرماه در شیراز برگزار شود و برای بهره‌برداری مناسب از این رویداد، باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیقی انجام شود.

رستمی برگزاری این کنگره را دارای نقش موثری در جذب سرمایه‌گذار در حوزه سلامت و ارائه طرح‌های پژوهشی عملی دانست و گفت: برگزاری این کنگره بین‌المللی تاثیر مستقیمی بر جذب و رشد گردشگری در استان فارس خواهد داشت.

معاون گردشگری استانداری فارس گفت: ساختار و چهارچوب کلی گردشگری سلامت در فارس بسیار تاثیرگذار است و با مدیریت زمان و بررسی مسائل و نیازسنجی حوزه سلامت باید به گونه‌ای وارد عمل شویم تا بنحو مطلوب این مهم محقق شود.

رستمی بهره گیری از ظرفیت اداره کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، فرودگاه‌ها، نمایندگی امور خارجه و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانست.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس تصریح کرد: همه دستگاه‌های ذی ربط باید حضور فعال و موثری در برگزاری کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت داشته باشند تا محصول این رویداد بزرگ منجر به رشد بیش از پیش گردشگری سلامت در استان شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 6 خرداد 96، کدمطلب:96030603058، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین