پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
برای چهارمین سال متوالی در همایش ملی حمایت از مصرف کننده، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعطا شد.
شعارسال: محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل این شرکت روز یکشنبه نهم اسفندماه در پانزدهمین آیین روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تهران، تندیس طلایی سازمان حمایت را به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر این شرکت دریافت کرد.

این گزارش حاکیست، شرکت فولاد خوزستان تاکنون با دریافت 9 گواهینامه و 6 تندیس طی دهه گذشته بیشترین افتخارات را در زمینه توجه به مشتری در حوزۀ صنایع معدنی به خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش در پانزدهمین دوره این همایش که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونین و مسئولان این وزارتخانه و مدیران شرکت ها و صنایع عمده کشور برگزار شد، از بین بیش از 600 بنگاه متقاضی، 108 شرکت حائز شرایط دریافت گواهینامه و تندیس ارزیابی شدند که از این میان، 27 تندیس طلایی به شرکت های پیشرو تعلق گرفت.

امسال نیز شرکت فولاد خوزستان در همایش روز ملی حمایت از مصرف کنندگان در بین بنگاه‌های طراز نخست در بخش مشتری مداری، معرفی و تندیس طلایی این دوره را از آن خود کرد.این شرکت تاکنون موفق به دریافت شش دوره تندیس شده که در سال های نخست تندیس نقره ای و برنزی را کسب کرده و پس از آن با تلاش مستمری که از سوی کارکنان صورت گرفت ،طی چهار سال گذشته با دریافت تندیس طلایی در بین بنگاه های صنایع معدنی کاملا پیشتاز بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464280، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین