پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: مسؤول مولتی میلیاردر معمولاً کم‌حوصله است.

شعار سال: احمد خورشیدی‌آزاد در یاسوج با اشاره به نوع برخورد مسؤولان در حکومت اسلامی اظهار کرد: در نظام اسلامی مسؤولان از مولا امیرمؤمنان و ائمه اطهار الگو می‌گیرند و باید در اخلاق و رفتار خود از سیره آن بزرگان بهره ببرند.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مردم و نخبگان بیشتر به فرماندهان و مسؤولان بالادست خود شباهت دارند تا به پدر و مادرانشان و به همین دلیل منش مدیران بالادستی در مجموعه اثر می‌گذارد.

وی به مشکلاتی که ممکن است هر دولتی داشته باشد و باید سعه صدر در برابر مشکلات داشته باشند اشاره کرد و گفت: زیردستی‌ها در هنگامه مشکلات همان رفتاری از آن‌ها سر می‌زند که بالادستی‌ها انجام می‌دهند.

خورشیدی‌آزاد در ادامه با بیان بیش از 45 واژه‌ای که رئیس‌جمهور به منتقدان خود نسبت داده است اظهار کرد: شک نداریم که واژه «بی‌شعور» برگرفته واژه «به جهنم بروید» است و مسؤول پایین‌دستی از مسؤول بالادستی خود چنین حرف‌ها و واژه‌هایی را یاد گرفته است.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی این رفتار روز گذشته یک مسؤول رده بالا را کم‌نظیر ندانست و گفت: البته معمولا آدم‌های مولتی میلیاردر خیلی آدم‌های با حوصله‌ای نیستند.

وی چنین مسؤولانی را چندان اهل تعامل ندانست و افزود: مسؤول مولتی میلیاردر رفتارش با دیگر ثروتمندان چندان تفاوتی ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره به این که مسؤول در نظام جمهوری اسلامی باید در هنگام مواجهه با زیردستان خود و مردم لبخند بر روی لب داشته باشد و با دشمنان اخم کند افزود: برخورد نرم با دشمنان و برخورد سخت با زیردستان و مردم نباید در کشور به اپیدمی تبدیل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 اسفند 1395، کد مطلب:13951213000257 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین