پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
نیروهای الحشد الشعبی دو گردان داعش که از حلب سوریه برای کمک به هم‌قطاران خود در عراق راهی این کشور بودند را تار و مار کردند.

شعارسال: «کریم النوری» از فرماندهان الحشد الشعبی روز شنبه (دیروز) در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران از قتل عام دو گردان تروریست‌های داعش که از استان حلب سوریه به سمت عراق راهی بودند، خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه، این فرمانده الحشد الشعبی در ادامه گفت: داعش تلاش داشت با اعزام دو گردان «الفاروق» و «الفتح» از استان حلب (سوریه) به سمت منطقه «تلعفر» و «البعاج» در (شمال غرب* عراق، محاصره تروریست‌ها را بشکند که ناکام ماند.

او افزود: این تروریست‌ها چندین بار به مواضع الحشد الشعبی حمله کردند اما نیروهای عراقی توانستند 150 تن از آنها را از پا در آورده و دهها خودرو و نفربر آنها را منهدم کند.

«کریم النوری» ادامه داد: در مرحله ششم آزادسازی غرب استان نینوی، چندین گردان داعش تا کنون به طور کامل نابود شده است و فرماندهان داعش دیگر حتی به خاطر افزایش شدید کشته‌هایشان از تبلیغات رسانه‌ای نیز عاجز شده‌اند.

در حال حاضر منطقه غرب استان نینوی از جمله «تلعفر» در محاصره نیروهای الحشد الشعبی قرار دارد و همچنین مرز بین عراق و سوریه نیز به طور کامل مسدود شده است و تروریست‌ها امکان فرار به خارج از عراق را نیز ندارند. تا کنون بارها تروریست‌ها تلاش کرده‌اند این محاصره را بشکنند اما هر بار با مقاومت نیروهای الحشد الشعبی و پشتیبانی نیروی هوایی با جا گذاشتن دهها کشته ناکام مانده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 14 اسفند 1395، کدمطلب: 13951215000176 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین