پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
حتما برای خرید بلیط هواپیما با اصلاحاتی مانند چارتر، فول چارتر و … برخورده اید، ما در این متن سعی نموده ایم بطور مختصر شما را با انواع مختلف چارترهای هواپیما آشنا نماییم.

شعارسال: حتما برای خرید بلیط هواپیما با اصلاحاتی مانند چارتر، فول چارتر و برخورده اید، ما در این متن سعی نموده ایم بطور مختصر شما را با انواع مختلف چارترهای هواپیما آشنا نماییم.

Full Charter:

یعنی اجاره کلیه صندلی های یک پرواز در مسیر خاص و برای دوره ای مشخص توسط چارتر کننده.

Seat Charter:

یعنی اجاره تعداد محدودی صندلی از یک پرواز در مسیر خاص و برای دوره ای مشخص توسط چارتر کننده. لازم به ذکر است که بسته به سیاست های کاری چارتر دهندگان و تقاضای چارترکنندگان ، سیت چارتر انواع مختلفی به شرح ذیل دارد:

سیت چارتر بصورت شناور :

در این حالت چارتر کننده متعهد است تعداد مشخصی صندلی را بصورت رفت و برگشت در یک مسیر پروازی در طی یک دوره معین مثلاً یک ماهه به فروش برساند . در این روش معمولاًرعایت فاصله زمانی مشخص بین تاریخ رفت و تاریخ برگشت بلیط های صادره ضروری نمی باشد.

سیت چارتر بک تو بک Back To Back :

در این حالت چارتر کننده متعهد است تعداد مشخصی صندلی را بصورت رفت و برگشت در یک مسیر پروازی و در هر پرواز به فروش برساند . بدیهی است در این روش رعایت فاصله زمانی مشخص بین تاریخ رفت و تاریخ برگشت بلیط های صادره ضروری است.

سیت چارتر بصورت Block Seat :

در این حالت چارتر کننده متعهد است تعداد مشخصی صندلی را بصورت رفت و برگشت با تاریخ مشخص در یک مسیر پروازی و برای یک پرواز مشخص به فروش برساند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گردشگری ایران، www.gardeshgariiran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین