پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
در روزهایی که برخی اصلاح‌طلبان همچون کواکبیان برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۶ اعلام آمادگی کرده‌اند، یکی دیگر از چهره‌های این جریان از احتمال کاندیداتوری خود سخن به میان آورد.

شعارسال: مصطفی هاشمی‌طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی و از چهره‌های اصلاح‌طلب در، درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 96، گفت: فعلا پیشنهادی در این باره نداشتم.

وی افزود: باید ببینم در آینده چه پیش خواهد آمد. فعلاً قصدی ندارم. شاید کاندیدا شوم و باید ببینم چه می‌شود.

مصطفی هاشمی‌طبا در دوران دفاع مقدس وزیر صنایع بود. وی همچنین معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و دولت اول اصلاحات را در کارنامه دارد.

هاشمی‌طبا در دولت روحانی در حکمی از سوی محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان به عنوان مشاور در امور زیربنایی، سرمایه‌گذاری و توسعه زیر ساخت‌های ورزش کشور معرفی شد.

وی در هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (خرداد 1380) کاندیدای انتخابات شده بود.

پیشتر مصطفی کوکبیان، اشرفی اصفهانی و شیخیانی از چهره‌های جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بودند.

همچنین از مسعود پزشکیان، علی مطهری، قاضی‌زاده هاشمی، جهانگیری و عارف نیز به عنوان کاندیداهای احتمالی این جریان در انتخابات 96 یاد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26اسفند1395، کدخبر: 1356758: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین