پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به پرداخت مال‌الاجاره موقوفات ورزشی استان تاکنون پنج سال تاخیر داشته است.
شعار سال: حجت‌الاسلام رضا صادقیبا اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از ورزشگاه‌های اصفهان موقوفه است، اظهار داشت: ورزشگاه تختی، پوریای ولی، استخر باران، استخر پردیس و ورزشگاه شهید نصر از جمله این موقوفات است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نسبت به پرداخت اجاره موقوفات ورزشی استان اصفهان، اضافه کرد: در این راستا در حال حاضر این اداره کل حدود پنج سال است که مال‌الاجاره‌ای را برای موقوفات پرداخت نکرده و این امر موجب اجرا نشدن مناسب نیات واقفان شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه موقوفه باغ تختی که ورزشگاه تختی نیز بخشی از آن است در راستای برگزاری جشن عید غدیر در رهنان وقف شده است، افزود: این در حالی است که طی پنج سال گذشته این نیت اجرایی نشده است.

وی در خصوص سایت هسته‌ای نطنز گفت: در این موقوفه حدود مالکیت اوقاف مشخص شده و مال‌الاجاره نیز توسط این سازمان پرداخت شده است.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به موقوفه اصفهانک نیز گفت: شش دانگ این منطقه موقوفه است و نیت واقف نیز برگزاری مراسم عزدارای امام‌ حسین (ع) و نگهداری بقعه شهشهان در خیابان ابن سینا است و از این رو از ساکنان این منطقه درخواست می‌شود نسبت به پرداخت اجاره بهای موقوفات برای اجرای نیات واقفان اقدام کنند.

وی با اشاره به موقوفه بودن خیابان گلخانه در خیابان رباط در شهر اصفهان گفت: تمامی سندهای صادر شده برای این افراد در دفاتر ثبت سند در حال ابطال است و از این رو از ساکنان تقاضا می‌شود نسبت به انعقاد قرار داد با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان اقدام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 آذر 1394، کد مطلب: 2994796: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین