پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۷
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که وزارت خارجه روسیه سفیر اسرائیل در مسکو را احضار کرد و از وی خواست تا در مورد حمله اخیر اسرائیل به سوریه توضیح دهد.

شعارسال: شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد، اقدام مسکو مبنی بر احضار سفیر اسرائیل در روسیه یک اقدام «نادر» بوده است و مشخص نیست که آیا در این احضار روسیه اسرائیل را توبیخ کرده یا صحبتی پیرامون خط قرمزها یا هشدار یا هر مساله دیگر مطرح شده یا نه.

در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل به ممانعت از انتقال سلاح‌های پیشرفته به حزب الله ادامه می‌دهد.

وی افزود: زمانی که اطلاعات و آمادگی عملی وجود داشته باشد اقداماتی برای ممانعت از انتقال سلاح‌های پیشرفته به دست حزب الله صورت می‌گیرد. تصمیم اسرائیل بسیار قوی است و همگان باید این مساله را مد نظر قرار دهند.

پیشتر ارتش سوریه از سرنگونی یک جنگنده اسرائیلی و هدف قرار دادن یک جنگنده دیگر خبر داد که این دو جنگنده از میان چهار جنگنده حریم هوایی سوریه را نقض کردند.

در همین حال اتاق عملیات هم پیمانان ارتش سوریه در پاسخ به حمله اسرائیل و شلیک موشک‌هایی از سوی سوریه به سمت جنگنده‌های رژیم اشغالگر اعلام کرد که این تعدی در چهارچوب سیاست واشنگتن و اسرائیل برای حمله به ارتش سوریه جهت فراهم کردن فرصت‌هایی برای افراد مسلح صورت گرفت.

از سوی دیگر روزنامه مستقل رای الیوم به نقل از منابع سیاسی و همچنین منابع آگاه اردنی مدعی شد که اطلاعاتی اخیرا مبنی بر این مساله منتشر شده است که حزب الله لبنان توانسته تکنولوژی موشکی بسیار پیشرفته‌ای را از کره شمالی به دست آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1395، کد مطلب: 455163، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
نتانیاهو و اسرائیل از جایی خواهند خورد که هیچگاه پیش بینی اونو هم نمی کردن. در اینده ای نزدیک و از سمت جنوب.
خوب توجه کنید از سمت جنوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین