پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان از تثبیت موقت بخشی از کانون‌های گرد و غبار در استان خوزستان به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد.

شعار سال: کوروش بهادری اظهار کرد: پیرو اطلاعیه روز گذشته با ورود سامانه بارشی به استان خوزستان، طی امروز تا روز دوشنبه شاهد بارش‌های رگباری و پراکنده با شدت و ضعف در بسیاری از نقاط خوزستان خواهیم بود که شدت بارندگی در مناطق شمال و شرقی استان بیشتر است.

وی افزود: از صبح امروز بارش باران در بسیاری از شهرهای خوزستان از جمله ایذه، دهدز، شادگان، اهواز، شوش و خرمشهر آغاز شده است.

بهادری ادامه داد: خوشبختانه به دلیل بارش‌های اخیر و همچنین بارش‌های دو هفته گذشته، بخشی از کانون‌های گرد و غبار در استان خوزستان به صورت موقت تثبیت شده‌اند.

وی گفت: از آنجا که جهت بادها، جنوب شرقی است، ممکن است برخی کانون‌های داخلی گرد و غبار در استان خوزستان فعال شوند، ولی فعالیت این کانون‌ها با توجه به بارندگی‌ها موقت است. همچنان که امروز گرد و غبار قدرت دید افقی را به اهواز 3 کیلومتر رساند، ولی با آغاز بارندگی این وضعیت بهتر شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود که از لنج‌داران تقاضا می‌شود در دریاروی، نکات ایمنی را در نظر داشته باشند. همچنین با توجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، از عشایر که در حال کوچ هستند، تقاضا می‌شود از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و اتراق در مسیر و نزدیکی رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری و امیدیه با 31 درجه سانتی‌گراد و ایذه و دهدز با 11 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 19 و 30 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. همچنین ارتفاع این ورژن در اهواز در صبح امروز 382 متر بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 19 فروردین 96، کد مطلب: 129084: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین