پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
هزاران تن از شهروندان آمریکا با برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف این کشور از جمله نیویورک، واشنگتن دی. سی و لس آنجلس، خواهان انتشار اظهارنامه مالیاتی «دونالد ترامپ» شدند.

شعارسال: به نقل از رویترز، هزاران تن از شهروندان آمریکا با برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف این کشور از جمله نیویورک، واشنگتن دی. سی و لس آنجلس، خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور شدند و ادعای وی در خصوص عدم اقبال عمومی از این موضوع را به چالش کشیدند.

سازمان دهندگان «راهپیمایی مالیات» در نیویورک خواهان جلب توجه عموم مردم به امتناع ترامپ از افشای پیشینه مالیاتی خود شدند.

گفتنی است که علاوه بر شهرهای اصلی آمریکا از جمله واشنگتن و لس آنجلس، راهپیمایی هایی در کشورهای مختلف اروپا، ژاپن و نیوزلند نیز ترتیب داده شده است.

ترامپ هم در دوران رقابتهای انتخاباتی خود و هم پس از راهیابی به کاخ سفید، پیوسته از انتشار اظهارنامه مالیاتی خود امتناع کرده است. وی در سپتامبر گذشته به شبکه خبری «اِی بی سی» گفت: «من فکر نمی کنم که بجز برخی رسانه ها، کسی به این موضوع [اظهارنامه مالیاتی] اهمیتی بدهد».

گفتنی است که در نظرسنجی «دانشگاه کوئینیپیاک» در روز چهارم آوریل، بیش از دو سوم پاسخ دهندگان گفتند که ترامپ باید اظهارنامه مالیاتی خود را در اختیار عموم قرار دهد. سایر نظرسنجی های اخیر نیز نتایج مشابهی را نشان می دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27فروردین1396، کدخبر: 3953709: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
ترامپ ، اظهار نامه رو بده دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین