پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس با بیان اینکه تلاش می‌کند فضای کلی انتخابات به نحوی اداره شود که مشارکت مردم به حداکثر برسد، گفت: حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین‌کننده قدرت نظام باشد بنابراین در مرحله اول سعی می‌کنیم مشارکت مردم را افزایش دهیم و سپس نسبت به حضور مردم پای صندوق‌های رای و رای به روحانی تلاش می‌کنیم تا این امر محقق شود.
شعارسال: عبدالحمید معافیان ، اظهار کرد: ارزیابی ما این است که آقای روحانی شاخص‌ترین کاندیدای این دوره خواهد بود و احتمال اینکه از دوره گذشته تعداد رای بیشتری بیاورند بسیار زیاد است و حتی از لحاظ قدر مطلق آرا بی‌شک تعداد آرا نسبت به دور گذشته بیشتر خواهد شد.

او با اشاره به خدمات دولت در طول چهارسال گذشته تصریح کرد: شخصیت آقای روحانی و عملکرد و مدیریت برجسته او بر کشور چهره محبوبی از او در کشور ساخته است. البته همه ما واقف هستیم که دولت نتوانسته همه مشکلات مردم را برطرف کند اما به طور میانگین فعالیت‌های دولت در طول این چهارسال بسیار ارزشمند و ارزنده بوده است.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس با بیان اینکه از جایگاه روحانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است، گفت: با یک حساب سرانگشتی روحانی نسبت به رقبایش توان اجرایی بالا و تجربه ارزشمندتری دارند.

معافیان درباره برنامه‌های ستاد انتخاباتی روحانی توضیح داد: براساس آیین‌نامه و شرح وظایف استانی ستاد، بایستی اعضای شوراها انتخاب و کمیته‌های مربوطه تشکیل شود. اصولا ما معتقد به استفاده از تمام عناصر و نیروهای فعال در زمینه انتخابات و فعالان سیاسی در سطح استان هستیم و از همه گرایش‌های نزدیک به دولت استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم فضای کلی انتخابات به نحوی اداره شود که مشارکت مردم به حداکثر برسد چراکه حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین‌کننده قدرت نظام باشد بنابراین در مرحله اول سعی می‌کنیم مشارکت مردم را افزایش دهیم و سپس نسبت به حضور مردم پای صندوق‌های رای و رای به آقای روحانی تلاش می‌کنیم تا این امر محقق شود و از همه افراد به ویژه جوان‌ها و بانوان به صورت گسترده‌تری استفاده خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان فارس با بیان اینکه تاکنون جلسه‌ای در ارتباط با ستاد انتخاباتی برگزار نشده، تصریح کرد: ستاد آقای روحانی دخالتی در انتخابات شوراها نخواهد داشت و قائم‌مقام ستاد نیز هنوز انتخاب نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی بین نیروهای اعتدالی و اصلاح‌طلب وجود دارد یا خیر، گفت: اصولا نقش من در ستاد به این دلیل است که بتوانم همدلی بین نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالیون و کلیه فعالان سیاسی را در سطح استان ایجاد کنم و شاید انتخاب من بیشتر به همین منظور بود و گرنه عناصر اصلاح‌طلب و فعال و توانمندتر از بنده در استان فراوان هستند امیدوارم بتوانم وفاقی را بین نیروهای سیاسی استان برقرار کنم و مطمئنا در این راستا تمام تلاش خود را خواهم کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1396، کدخبر: 479550، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
آقای معافیان کی باشند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین