پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
آیت الله ایمانی گفت: امروز دست‌هایی در کار است که می‌خواهد چهره منافقین را تطهیر کند.

شعار سال: آیت الله اسد الله ایمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به وضعیت نام نویسی در انتخابات تاکید کرد: وضعیت ثبت نام ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و برخی نیز آن را نشان از آزادی می دانند در حالیکه این حرکت مسخره کردن است.
وی بیان کرد: اینگونه حرکت ها بهانه به دشمن دادن و برهم زدن آرامش در کشور است زیرا ریاست جمهوری دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: این حرکت ها باعث ضعیف شدن شورای نگهبان و بر هم زدن آرامش مردم می شود و برخی هم که قرار نبوده وسوسه می شوند و ثبت نام می کنند.
آیت الله ایمانی به وضعیت شوراهای شهر و روستا در فارس اشاره کرد و گفت: مگر قرار است در شوراها چه حرکتی انجام شود که ۱۸ هزار نفر نام نویسی کردند.

امام جمعه شيراز تصريح كرد: لابد زیر این کاسه یک نیم کاسه دیگری است که ما نمی‌بینیم و نمی‌فهمیم و عقل ما قد نمی‌دهد و الا چهار سال خدمت کردن به مردم شهر، آنهم در مسائل شهری یا در مسائل روستایی، اینقدر دست و پا زدن ندارد؛ اينكه ده‌ها نفر بیاید، قومیت‌های مختلف صف کشی كنند، جناح‌های گوناگون صف آرایی كرده و محلات گوناگون قد علم بکنند که چه شده؟

وی گفت: خدمت کردن یعنی فردا جواب گفتن و پاسخ گفتن یعنی قدم از قدم برداشته نمی‌شود تا از انسان سئوال بکنند از این امکاناتی که در اختیارات بود برای جامعه چه کردی؟ اگرمسئله طعمه است و بردن وخوردن و حیف ومیل، آن یک امر دیگری است .

خطيب جمعه شيراز همچنين با بيان اينكه آمريكا جمهوري اسلامي را مانع فعاليت‌هاي استكباري خود مي‌داند، گفت: آمريكا امروز به دنبال فضاسازي براي انتخابات‌هاي پيش رو است و براي اين امر دستورالعمل‌هايي براي نوكرانش فرستاده؛ همه بايد مراقب باشيم و با دقت عمل كنيم .

آيت‌الله ايماني ضمن گرامي‌داشت روز ارتش، به مقايسه رفتار و فعاليت‌هاي منافقين در سال‌هاي آغازين پيروزي انقلاب و استقرار نظام جمهوري اسلامي در ايران و رفتار و حركت‌هاي گروه‌هاي معاند و تكفيري امروز پرداخت و به شباهت‌هاي آنها اشاره داشت .

وي با اشاره به رخ‌دادهاي تاريخي كه به واسطه رفتار منافقين در ايران حادث شد، گفت: اگر آتش زدن خانه از داعشی‌ها زشت و بعید است و نباید باشد، در گذشته منافقین در ايران خانه‌ای که کودک دو ساله در آن بود را به آتش کشیدند و سوزاندند، اگر این شکنجه‌هایی که گروه تکفیری نسبت به اسراء انجام داده‌اند ناپسند است منافقین آن روز همین کارها را به بدترین شکل ممکن نسبت به جوانان انقلابی این کشور انجام دادند .

آيت‌الله ايماني با بيان اينكه هفده هزار نفر از نیروهای کوچه و بازار و منبر و محراب و مجلس و دولت و قاضی و غيره توسط منافقین ترور و شهيد شدند، به خيانت‌هاي منافقين اشاره و اضافه كرد: متأسفانه امروز یک دست‌هایی به کار افتاده که می‌خواهد این چهره‌ها را تطهیر کند؛ همان گونه که یک روز برای تطهیر چهره اصحاب فتنه عده‌ای دست به‌کار شدند امروز هم عده‌ای دست بکار شدند منافقین را تطهیر کنند .

آیت الله ایمانی اضافه کرد: رفتارها و فعالیت های آن زمان منافقین را باید با حرکت های امروز گروه های تکفیری مقایسه کرد که مانند هم و با بدتر هم بوده و امروز متاسفانه برخی به دنبال تطهیر چهره آنها هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: فردا سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع) است که مردم و مسئولین فارس وظیفه دارند بیش از گذشته در مراسم این سالروز شرک کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی حافظ، تاریخ انتشار 25 فروردین 1396، کد مطلب:16685 : www.hafeznews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
خودتون که خوب می دونید چه خبره که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین