پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
مناظره های انتخاباتی امسال زنده روی آنتن می رود یا نه؟ کدام کاندیداها موافق پخش زنده مناظره ها هستند و کدام نامزدها با آن مخالفت می کنند؟
شعارسال: درحالیکه موضوع پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به محل بحث و جدل رسانه ها در فضای مجازی تبدیل شده، برخی کاندیداها و هوادارانشان تاکید کرده اند که موافق پخش زنده مناظره ها هستند.

در تازه ترین موضع گیری ها در این رابطه رئیس صداوسیما گفته با وجود اصرار رسانه ملی، کمیسیون تبلیغات انتخابات با پخش زنده تبلیغات انتخاباتی مخالفت کرده است.

پس از اعلام این خبر، نگاه ها به حسن روحانی دوخته شد که حامیانش از مخالفان مناظره های تلویزیونی بودند. از جمله وزیر ارتباطات دولت پیشتر از این مناظره ها انتقاد کرده بود.

با این وجود بلافاصله پس از اعلام عدم پخش زنده مناظره ها، حسام الدین آشنا از مشاوران رئیس جمهور گفت که روحانی خواستار تجدیدنظر در تصمیم کمیسیون انتخابات درباره عدم پخش زنده مناظره های تلویزیونی است.

پس از روحانی، سید ابراهیم رئیسی نیز خواستار لغو تصمیم در این رابطه شد. پورمختار، بذرپاش و زاکانی نیز در موضع گیری های خود از این تصمیم انتقاد کردند.

با وجود اینکه منتقدان دولت، حامیان رئیس جمهور را عامل اصلی لغو پخش زنده مناظره ها می دانند ولی موضع دولت در این رابطه حکایت از آن دارد که باید برخی دیگر از معادلات انتخاباتی را عامل تصمیم اخیر درباره این مناظره ها دانست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فوری، تاریخ انتشار: 31 فروردین 1396، کدخبر: 103845، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
روحانی اگر جهانگیری رو نیاورده بود ، توی مناظره بدبخت می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین