پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
نخست وزیر عراق و سفیر جدید ایران در بغداد در دیدار با یکدیگر پیرامون روابط دوجانبه و مبارزه با تروریسم به گفتگو پرداختند.
شعارسال: «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در دیدار با «ایرج مسجدی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بغداد روابط دوجانبه بین دو کشور و مبارزه با تروریسم را مورد بررسی قرار داد.

در همین راستا، دفتر نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد که حیدر العبادی در دفتر خود با ایرج مسجدی سفیر جدید ایران دیدار کرد.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار روابط دوجانبه بین ایران و عراق و راهکارهای تقویت آن در زمینه های مختلف مورد بحث قرار گرفت. مبارزه با تروریسم و پیروزی های نیروهای عراقی در مقابل گروه تروریستی داعش از جمله دیگر محورهای این دیدار بود.

سفیر ایران نیز در این دیدار موفقیت های دولت عراق علیه تروریسم و زمینه های اقتصادی، بازرگانی و اصلاحات را مورد تمجید قرار داد. وی همچنین بر حمایت ایران از عراق در زمینه های مختلف تاکید کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396، کدخبر: 3961962 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین