پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
میزان تعداد ازدواج، طلاق، ولادت و وفات شهرستان زرند در سال ۱۳۹۵ را به تفکیک ۱۲ ماه سال و با جزئیات کامل در صبح زرند نظاره گر باشید.

شعار سال: آماری که در ارتباط با میزان ازدواج، طلاق، ولادت و وفات در پایان هر سال برای یک شهرستان اعلام می شود تا حدود زیادی می تواند میزان رشد یا پسرفت جامعه آن منطقه را نشان دهد.

آماری که در این تصویر مشاهده می نمایید ، میزان تعداد ازدواج، طلاق، ولادت و وفات شهرستان زرند در سال ۹۵ را به تفکیک ۱۲ ماه سال نمایش می دهد:

این آمار نشان می دهد که میزان ازدواج و وفات در زرند در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ افزایش داشته است و از طرفی میزان طلاق و ولادت هم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. این تغییرات را در تصویر زیر مشاهده می نمایید:

همچنین آمار سال ۱۳۹۵ در زرند نشانگر این است که به ازای هر ۴.۷۵ ازدواج یک طلاق صورت گرفته که نسبت به سال گذشته ۰٫۲۵ بهبود یافته است و البته با هر ۵.۰۸ تولد یک نفر از دنیا رفته است:

طبق آماری که وجود دارد ، بیشترین ازدواج در ماه مهر و بیشترین طلاق در اردیبهشت ماه صورت گرفته است و کمترین ازدواج و طلاق هم به ترتیب در ماه های آبان و دی بوده است.

از طرفی بیشترین تولد در خردادماه و بیشترین فوتی در ماه بهمن رخ داده است و اسفندماه کمترین تولد و مهرماه کمترین مرگ و میر را به خود دیده است.

 آرزومندیم سال ۹۶ برای شهرستان زرند و جمهوری اسلامی ایران ، سالی افزون از لحاظ تولد و ازدواج و سالی کاهنده از لحاظ مرگ و طلاق باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری صبح زرند، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396، کد مطلب: 9637: www. sobhezarand.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین