پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
محسن هاشمی رفسنجانی با تشریح حضور دکتر حسن روحانی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: به توصیه آیت الله هاشمی رفسنجانی که باید راه روحانی ادامه پییدا کند عمل داشته باشیم.

شعار سال: محسن هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر حسن روحانی با اهالی مردم کرمان اظهار کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی با قانون اساسی و عملکرد خود در این چند دهه نشان داده است با حضور مردم این انتخابات پرشور برگزار می شود و مردم سرنوشت خود را تعیین می کنند و آیت الله رفسنجانی تاکید داشت که شرکت در انتخابات وظیفه همه آحاد مردم است.

وی بیان کرد: دکتر روحانی با برنامه های 4 ساله خود توانستند زیربنای فعالیت خود را آماده کنند و در دوره دوم است که باید این فعالیت ها را ادامه دهند و در یک 4 سال نمی توان از تلاش ها نتیجه گرفت و ان شاالله در دور دوم از تمام برنامه ریزی ها که انجام شده است نتیجه گیری جدی انجام می گیرد.

وی با اشاره به حضور دکتر روحانی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، ادامه داد: مستند حرف های من در 13 جلد کتاب خاطرات آیت الله منتتشر شده است که دکتر روحانی در تمام شرایط دوران در کنار آیت الله رفسنجانی قرار داشته اند و نام بزرگ وی را می بینید که در کنار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کرده و مشورت می گرفته است.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: ان شاالله به توصیه آیت الله هاشمی رفسنجانی که باید راه روحانی ادامه پییدا کند عمل داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت گفتار نو، تاریخ 9 اردیبهشت 96، کد مطلب: 22147: www.goftareno.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین