پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوسف، فرماندار این شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت تایید صلاحیت شدگان، گفت: تاکنون از 28 نفر ثبت نام شده در انتخابات شهر خوسف یک فر قبل از شروع فرایند تایید صلاحیت نامزدها ها استعفا کرد.

شعار سال: به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوسف، فرماندار این شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت تایید صلاحیت شدگان، گفت: تاکنون از 28 نفر ثبت نام شده در انتخابات شهر خوسف یک فر قبل از شروع فرایند تایید صلاحیت نامزدها استعفا کرد.

محمد شفیعی افزود: 27 نفر در هیات اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت شدند وی تصریح کرد : از این تعداد یک 1نفر نیز پس از تایید صلاحیت استعفا کرد و تعداد نامزدها شورای اسلامی شهر خوسف به 26 نفر رسیده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان خوسف بیان کرد : نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته فرصت دارند تا به فعالیتهای تبلیغاتی خود بپردازند.

وی اضافه کرد: اسامی نامزدها در روستاهای شهرستان نیز به بخشداری ها اعلام شده است و اسامی آنها نیز توسط بخشداری ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اسامی داوطلبان به این شرح است:
1- محمود احسانیان، 2- سعید اکبری،3- ناصر آراسته، 4- محمود حسنی، 5- محمد خدابخشی، 6- محمدرضا خوشحال، 7- محمدعلی رحیمی، 8- رضا سنجری، 9- ارسلان شکوهی، 10- محمد صالحی نسب،11- حسن صالحی نسب.
12- محبوبه عابدینی، 13- علی اکبر قاسمی،14- علی کریم دادی،15- رضا کریمی، 16-
محمد کفشی، 17- سروش کفشی،18- محمود گلندی،19- غلامرضا مظلومی، 20-
مهدی مظهری، 21- فاطمه ملکی مقدم،22- کریم نخعی،23- مالک نخعی، 24- مهدی هادی، 25- مرتضی همایون، 26- جواد یوسفی.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی جماران، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 644085: jamaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین