پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۰۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر و مسدود شدن پایگاه‌ها و صفحات اینستاگرامی رسانه‌های منتقد دولت صادر نشده است.
شعارسال: عبدالصمد خرم‌آبادی در خصوص شایعه فیلتر برخی صفحات اینستاگرامی رسانه‌های منتقد دولت نظیر خبرگزاری فارس، افسران جنگ نرم، فتن و صفحات برخی دیگر از فعالان فضای مجازی که در روزهای اخیر از دسترس خارج شده‌اند گفت: هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر پایگاه‌هایی که نامبرده شد، صادر نشده است.

وی درباره دلیل مسدود شدن این پایگاه‌ها و صفحات اعلام کرد: فرضیات متعددی در خصوص دلایل مسدود شدن این پایگاه‌ها وجود دارد. از جمله ممکن است این پایگاه‌ها و صفحات با اغراض سیاسی از سوی مدیر آمریکایی شبکه اینستاگرام، مسدود شده باشد.

خرم آبادی تاکید کرد:چون سرور اینستاگرام در خارج از کشور است نمی‌توان به طور قطع در این خصوص اظهار نظر کرد.

دبیرکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: زمانی که مسئولان اجرایی اقدامی در جهت راه‌اندازی شبکه‌های داخلی انجام نمی‌دهند و به فعالیت شبکه‌های بیگانه در فضای مجازی کشور افتخار می‌کنند و شهروندان ایرانی ناچار به استفاده از شبکه‌های خارجی هستند، وقوع چنین اتفاقاتی در شرایط حساس انتخابات دور از انتظار نیست و علت این مسدود شدن را باید از مسئولان اجرایی ذی ربط پرسید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396، کدخبر: 473008، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
اول باید آقایون رو فیلتر کنید که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
اول باید آقایون رو فیلتر کنید که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
خیلی از مقامات ما در اینستاگرام و تویتر هستند. اگر حضور در این فضاها جرم است و یا استفاده از فیلتر شکن، جرم می باشد، لذا باید از این عزیزان شروع کنید. بسم الله ما منتظریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین