پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
فرمانده سپاه قدس با تاکید براینکه هیچ وقت از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام، گفت: رای من کاملا مخفی بوده و هیچ کس از نزدیکانم از این رای اطلاع ندارند لذا از هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی ها خودداری فرمایید.

شعارسال: فرمانده سپاه قدس با تاکید براینکه هیچ وقت از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام، گفت: رای من کاملا مخفی بوده و هیچ کس از نزدیکانم از این رای اطلاع ندارند لذا از هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی ها خودداری فرمایید.

به نقل از کانال تلگرامی روزنامه ایران، سردار سلیمانی درباره سواستفاده برخی کاندیداهای خاص از نام او در عرصه رقابت‌های انتخاباتی پیامی منتشر کرده که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران در این برهه حساس کنونی انتخابات یک ابزار موثر جهت جلوگیری از زیاده خواهی و ظلم مستکبران جهانی که حضور مردم نشان میدهد همچنان پشت نظام و انقلاب خود محکم ایستاده اند بنده هم همچون همیشه در کنار مردم عزیز دوباره خواهم ایستاد برای تدوام سازندگی و پیشرفت ایران عزیز.

اما با توجه به اینکه رای من کاملا مخفی بوده و هیچ کس از نزدیکانم از این رای اطلاع ندارند لذا از هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی ها خودداری فرمایید.

بنده به عنوان خادم مردم در لباس سبز پاسداری از نظام مقدس و راه امام عزیز و مقام عظمای ولایت به نظر بنیانگذار کبیر انقلاب که *مخالف حضور نظامیان در سیاست* بوده اند همچنان به دفاع و پاسداری از کشورم ادامه خواهم داد و آلوده سیاست بازی‌ها نخواهم شد.

لذا هرگونه سواستفاده از عکس ها و نظرهای این خادم کوچک مردم غیراخلاقی بوده و اعلام می‌دارم هیچ وقت از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام و همچنان پر قدرت در کنار مردم و برای حفظ حرمت خون شهیدان دوباره برای ایران با رای مخفی به صحنه خواهم آمد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت1396، کدخبر: 695423: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین