پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
وزیر دادگستری گفت: درباره حضور در کابینه بعدی هنوز با من صحبتی نشده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث جدی اکنون در دولت این است که در این سه ماه باقی مانده همه با جدیت تلاش کنیم تا وعده ها و برنامه های داده شده نهایی شود و ان شاءالله این دوره را با خوبی به پایان ببریم.

وزیر دادگستری با ابراز امیدواری از اینکه هرچه زودتر مشکل مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده حل شود، اعلام کرد که پیگیر این موضوع است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت بحث جدی این است که در این سه ماه باقی مانده همه تلاش کنیم برنامه‌ها و وعده‌هایی را که داده بودیم نهایی و این دوره را به خوبی پایان ببریم. رییس‌جمهور هر تدبیری داشته باشند در خدمت هستیم و باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.

وزیر دادگستری در مورد آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب اظهار کرد: امیدواریم مشکل‌شان زودتر حل شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما پیگیر این موضوع هستید، گفت: بله پیگیری‌های عمومی را انجام داده‌ام.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی ساعت24، تاریخ انتشار ۳ خرداد ۱۳۹۶ ، کد مطلب: 264609: saat24.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین