پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
رئیس سازمان دارالقرآن گفت: از 10 هزار تشکل قرآنی کشور 300 تشکل آن در استان بوشهر قرار دارد .

شعار سال: مهدی قره شیخ لو روز پنج شنبه در چهارمین دوره همایش ربیع القرآن در استان بوشهر افزود: استان بوشهر با دارا بودن شخصیت های برجسته قرآنی از ظرفیت تبدیل شدن به یک قطب قرآنی در کشور برخوردار است.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان صدها برنامه مختلف قرآنی برای اجرا در سطح کشور پیش بینی شده که امیدواریم با استفاده از آنها یک فضای قرآنی مطلوب در سطح کشور ایجاد شود.
رئیس سازمان دارالقران با اشاره به ضرورت اجرا و هدایت برنامه های قرآنی توسط مردم تاکید کرد: مردم به عنوان بازوی توانمند در کنار دستگاه های اجرایی می توانند در پیاده سازی برنامه های قرآنی پیش بینی شده نقش چشمگیری را ایفا کنند.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن در تهران گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفتم تا بیست و ششم خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
قره شیخ لو بیان کرد: در قالب این نمایشگاه اقدام های متنوعی پیش بینی شده که عمده آن نمایشگاه کتاب، کارگاه آموزشی و تفسیر قرآن کریم بصورت تخصصی است.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر در حوزه فعالیت های قرآنی استان ممتازی است و شورای قرآنی این استان برای 2 سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در بین شوراهای قرآنی کشور دست یافته است.
عبدالرضا عالیپور افزود: در حال حاضر در صدد تشکیل یک مجمع قرآنی هستیم که با تحقق این مهم نماینده این تشکل در نشست های مختص این حوزه حضور پیدا خواهد کرد.
وی گفت: ایجاد بانک اطلاعات قرآنی استان بوشهر نیز از دیگر برنامه های در دست اجراست که می توانند برای تهیه چشم اندازی فعالیت های قرآنی استان بوشهر کمک شایانی کند.
در این آئین برخی از تشکل های فعال استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار 4 خرداد 96، کد مطلب: 82544478: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
واقعا باید فکر کرد که چرا اینگونه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین