پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با اتمام مهلت قانونی بررسی شکایات، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، سه شنبه ۹ خردادماه اعلام می‌شود.
شعارسال: عباسعلی کدخدایی ، با اشاره به بررسی شکایات مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شورای نگهبان اظهار داشت: هفته گذشته کلیات این شکایات در نشست اعضای شورای نگهبان بررسی شد و نکاتی مدنظر اعضای محترم بود که به کارشناسان شورا ارجاع شد.

وی افزود: هم اکنون و در بازه زمانی قانونی برای بررسی شکایات قرار داریم و جزئیات این شکایات هم توسط کارشناسان شورا در دست بررسی است و نتیجه آن در نشست این هفته اعضای شورا (فقها و حقوق‌دانان) منعکس و تصمیم گیری می شود.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: حداکثر تا روز سه شنبه ۹ خرداد ماه برای بررسی و اعلام نظر مهلت داریم و در این تاریخ، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می شود.

کدخدایی درباره آمار شکایات ارائه شده به شورای نگهبان درباره تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر گفت: شکایات مختلفی واصل شده، اما فعلا نمی توانم درباره آمار و جزئیات آنها اظهار نظر کنم و باید تا پایان مهلت قانونی منتظر بمانیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1396، کدخبر: 3989542 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
شورای نگهبان چاره ای جز پذیرش ندارد. همچنین بنظر می رسد حتی توان برخورد با متخلفان انتخاباتی، خصوصا مدیران را نداشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین