پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
سردار حسین اشتری گفت: مرزداران ما با دفاعی که انجام دادند، از ورود تروریست‌ها به کشور جلوگیری کردند، اقدامات تلافی‌جویانه انجام خواهد شد و تروریست‌ها پاسخ حملات خود را دریافت خواهند کرد.
شعارسال: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با راه دانا؛ با اشاره به شهادت چند تن از ماموران ناجا در مرزهای کشور اظهار داشت: مرزداران ما با دفاعی که انجام دادند، از ورود تروریست‌ها به کشور جلوگیری کردند، این رشادت‌ها قابل تحسین است و اقدامات تلافی‌جویانه انجام خواهد شد و تروریست‌ها پاسخ حملات خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ما در داخل کشور از امنیت پایدار برخوردار هستیم و با همت دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هیچ مشکلی در داخل کشور وجود ندارد.

فرمانده ناجا گفت: در ایام انتخابات ریاست جمهوری، کشورهای زیادی تلاش کردند تا در داخل ایران ایجاد ناامنی و آشوب کنند ولی انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و ما این را مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هستیم.

سردار اشتری در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای ایام 14 خرداد عنوان کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام شده و همانند سال‌های گذشته مردم می‌توانند با اطمینان خاطر در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1396، کدخبر: 478308، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
باید هم بدهید. به بدترین حالت هم باید بدهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین