پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است موضوع بررسی پرونده تحصیلی آقای رئیس‌جمهور بعد از انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شود.

شعار سالسید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص آخرین بررسی‌ها در مورد تخلف صورت‌گرفته در رساله دکترای حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان اظهار داشت: قرار است انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌ها به‌احتمال‌قوی هفته آینده برگزار شود و ان‌شاءالله این موضوع پس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه موردبررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از دوستان ما و اصلاح‌طلبان در کمیسیون مصر هستند که این موضوع مطرح نشود اما ما معتقدیم که براساس قانون اساسی نماینده باید به‌خوبی وظیفه نمایندگی‌اش را اعمال کندوالبته از وظایف مجلس اطلاع از کم و کیف امورات است.

نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به ارسال برخی اسنادی که حاکی از تخلفات صورت‌گرفته در این پرونده است، تصریح کرد: چند تن از دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا که یکی از آنها شاگرد بنده نیز بوده است گزارشی مبنی بر کپی‌برداری غیرمجاز در این خصوص را به کمیسیون ارسال کرده‌اند که در زمان مقرر آن را بررسی خواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان با تأکید بر اینکه "چنین مسائلی را در شأن ریاست جمهوری نمی‌دانیم"، خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای رئیس‌جمهور نسبت به این مسئله پاسخ‌گو باشندو هرچه سریع‌تر این موضوع حل‌وفصل گردد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12 خرداد 96، کدمطلب:1425963، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین