پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در جهت اشتغال جوانان تحصیل‌کرده فاقد شغل، طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در حال اجراست.

شعار سال: عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست با صنایع و اصناف شهرستان بوشهر اظهار داشت: با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل‌کرده فاقد شغل، طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در استان بوشهر به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: در این طرح که بر پایه ارائه مهارت‌های لازم در یک رشته تخصصی بنیان شده، کارآموزان مطابق با استانداردهای هر شغل، پس از طی یک دوره مشخص مهارت مورد نیاز برای ورود به بازار کار را فرا می‌گیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: در این طرح که به شکل واقعی در مراکز خصوصی و غیردولتی انجام می‌شوند کارآموزان ضمن دریافت بخشی از حقوق، با یک‌سری مشاغل آشنا و کسب مهارت می‌کنند که نیاز روز جامعه است و برای آنها پس از اتمام دوره لزوما بازار کاری نیز وجود دارد.

کازرونی یادآور شد: طرح جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فاقد شغل با کارآموزی در شرکت ها و واحدهای صنعتی دارای مزایای فراوانی است که از مهمترین آن می توان به زمینه‌سازی برای ورود به بازار کار با حفظ بخشی از شغل‌های سنتی و بومی فراموش شده اشاره کرد.

وی ادامه داد: مراکزی در این دوره های آموزشی به عنوان همکار در بخش خصوصی به کار گرفته می شود که دارای مجوز از آموزش فنی و حرفه‌ای و پروانه بهره‌برداری باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر ادامه داد: با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود در فاز اول تا 790 نفر بتوانند وارد فضای کسب و کار در جامعه شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 خرداد 1396، کد مطلب: 13960313000610: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین