پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دولت برای حذف بیکاری در استان بوشهر برنامه اصولی داشته باشد.

شعار سال : آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر به اهمیت بالای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت حامعه دارد.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ترویج فرهنگ مطالعه تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید در توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی مشارکت کنند و حمایت لازم از برنامه‌های کتاب صورت بگیرد.



امام جمعه بوشهر به دیدار مقام معظم رهبری با دانشگاهیان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای نقشه علمی و فرهنگی کشور به کندی پیش می‌رود و همه مسئولان مرتبط باید برای تسریع در اجرای آن تلاش کنند.

*نهضت بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها ایجاد شود

وی خواستار تلاش و نقش‌آفرینی دانشگاه و مراکز علمی برای پویایی هرچه بیشتر تمدن اسلامی شد و اضافه کرد: نهضت بصیرت‌افزایی باید در دانشگاه‌ها ایجاد شود و فضای مناسبی برای جوانان انقلابی و مومن ایجاد شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رسیدگی مسئولان به نیازها و رفع مشکلات جوانان تاکید و بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی جوانان مربوط به بیکاری است و باید برای رفع بیکاری تلاش شود.

وی با بیان اینکه بیکار ماندن جوان باعث ایجاد بحران‌هایی برای جوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید برای رفع مشکل بیکاری در استان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

*لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آمار طلاق

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم همت دولت برای رفع مشکلات اشتغال استان، ادامه داد: مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل افزایش طلاق در جامعه است که نبود شغل یکی از دلایل اصلی آن است.

وی با بیان اینکه جوانان باید برای مدیریت زندگی مهارت‌های لازم را داشته باشند، اضافه کرد: جوانان برای زندگی خود باید دقت زیادی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند تا در طول زندگی دچار مشکل نشوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین خواستار اجتناب خانواده‌ها از دخالت در زندگی والدین شد و بیان کرد: باید تلاش شود که با برنامه‌ریزی مناسب برای کاهش آمار طلاق در جامعه و افزایش استحکام خانواده‌ها تلاش شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت مهر، تاریخ نشرخبر : 22 آبان 1394 کد مطلب : 2965814 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین