پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
رئیس سنای روسیه ضمن محکوم‌کردن اقدامات تروریستی در تهران تأکید کرد تروریست‌ها نمی‌توانند مردم ایران را بترسانند و عاملین و سفارش دهندگان این جنایت قطعاً مجازات خواهند شد.

شعار سال: "والنتینا ماتوینکو" رئیس شورای فدراسیون (سنای) روسیه در تلگرامی برای "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، ابراز اطمینان نمود که تروریستها نتوانسته‌اند با اقدام خود باعث ترس ملت ایران شوند.

ماتوینکو در این پیام تأسف عمیق خود در رابطه با قربانی شدن تعدادی از شهروندان ایرانی در دو حادثه تروریستی روز گذشته «در قلب پایتخت ایران» را (که در نتیجه آن 13 نفر کشته و بیش از 40 نفر زخمی شده‌اند) ابراز نمود.

در این پیام آمده است: «قاطعانه این جنایت غیرانسانی را محکوم کرده و به‌طور مسلم اطمینان دارم که تروریستها نتوانسته‌اند ملت ایران را بترسانند و مجریان و سفارش دهندگان این جنایت قطعاً به مجازات عمل خود خواهند رسید».

رئیس سنای روسیه همچنین تأکید کرد که جنایت وحشیانه تروریستها علیه نمایندگان منتخب ملت ایران در مجلس شورای اسلامی، علیه اصلی‌ترین نماد استقلال و حاکمیت ایران بوده، یعنی در واقع علیه ملت ایران انجام گرفته تا آنها را از خشونت و انتقام‌جویی خود بترسانند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1396، کد مطلب: 480564: www. alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
رئیس شنا یا رفیق فاب پوتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین